Beszámoló a „Digitális átalakulás és fenntarthatóság a globális pénzügyi gazdaságban” című 3. nemzetközi konferenciáról

2023. december 20.

Szerzői információk:

Tim A. Herberger https://orcid.org/0000-0002-9028-2210: Andrássy Egyetem Budapest – Magyarország, egyetemi docens és a Vállalatgazdaságtani Tanszék vezetője. E-mail:

Michael Kuttner https://orcid.org/0000-0001-5732-5840: Salzburgi Alkalmazott Tudományok Egyeteme – Ausztria, a számvitel és pénzügyi menedzsment professzora. E-mail:

Hivatkozás (APA):

Herberger, T. A., & Kuttner, M. (2023). Beszámoló a „Digitális átalakulás és fenntarthatóság a globális pénzügyi gazdaságban” című 3. nemzetközi konferenciáról. Hitelintézeti Szemle, 22(4), 190–199. https://hitelintezetiszemle.mnb.hu/hsz-22-4-kb2-herberger-kuttner

PDF letöltés
The works on this site are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Rovat:

Konferenciabeszámoló

Felhasznált irodalom:

Barber, H. (1992): Developing Strategic Leadership: The US Army War College Experience. Journal of Management Development, 11(6): 4–12. https://doi. org/10.1108/02621719210018208

Herberger, T. (ed.) (2023): Digitale Transformation und Nachhaltigkeit in der Finanzwelt. Aktuelle Fragestellungen und Perspektiven im Kontext des finanzwirtschaftlichen Risikomanagements. Nomos Verlag, Baden-Baden.

Herberger, T. – Dötsch, J. (2021):The Means Justifies the End? Digitalization and Sustainability as a Social Challenge. A Plea for an Integrative View. In: Herberger,T.–Dötsch,J.(eds.): Digitalization, Digital Transformation and Sustainability in the Global Economy – Risks and Opportunities, Springer Verlag, Heidelberg,pp.1–8.https://ideas.repec.org/h/spr/ prbchp/978-3-030-77340-3_1.html

Johansen, R. (2012):Leaders Make the Future: Ten New Leadership Skills for an Uncertain World (2. ed.). Berrett-Koehler.

Kuttner,M.–Feldbauer-Durstmüller,B.–Mitter,C.(2021):Corporate social responsibility in Austrian family firms: socioemotional wealth and stewardship insights from a qualitative approach. Journal of Family Business Management, 11(2): 238–253. https://doi. org/10.1108/JFBM-04-2019-0028