Trendek, eszközök és kihívások: Mesterséges intelligencia a marketingben (Klausz Melinda – Sáringer Viktória – Rózsa Kata – Páczkán Zsófia: AI-marketing – Hogyan használd a mesterséges intelligenciát az üzleti növekedéshez? c. művéről)

2025. december 19.

Szerzői információk:

Kovács Gábor https://orcid.org/0009-0000-6342-5338: Széchenyi István Egyetem, marketing mesterszakos hallgató; Kópháza Község Önkormányzata, közművelődési szakember/online marketing menedzser. E-mail:

Hivatkozás (APA):

Kovács, G. (2025). Trendek, eszközök és kihívások: Mesterséges intelligencia a marketingben (Klausz Melinda – Sáringer Viktória – Rózsa Kata – Páczkán Zsófia: AI-marketing – Hogyan használd a mesterséges intelligenciát az üzleti növekedéshez? c. művéről). Hitelintézeti Szemle, 24(4), 167–170. https://hitelintezetiszemle.mnb.hu/hsz-24-4-ki1-kovacs

PDF letöltés
The works on this site are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Rovat:

Könyvismertetés